" Jika aku di sini menanti, ku harap kau di sana menjaga, bila aku di sini berdoa ku harap kau di sana setia.."

Fuh!
Jiwang... tak boleh blah...
:P

perhatian...
ini BUKAN ayat saya ya. 
pinjam cuma


erk apa motif letak ayat tu dekat sini?
heh nak kena ada motif jugak ke?
ok lah...
sebabnya...
entah ayat ni macam ada something...
wrong?
tak ada lah wrong sangat...

tapi...

kalau saya twist sikit aci tak?
:P
(senyum jahat)


"Jika aku di sini menanti, ku harap kau di sana menunggu, bila aku di sini berdoa, ku harap kau di sana bahagia..."


haha lagi lah tak boleh blah...
siap highlight...
;)
ampun...
apa nak jadi dengan budak ni...
parah....
betul parah...


haha...
impak banyak sangat tests dan assignments yang tak terlayan la ni...
layan diri sendiri la sudahnya...
merapu meraban dekat sini bukan ada orang kisah pun kan...



ok pointnya di sini...
jaga hati 
jaga diri 
jaga iman 
jaga takwa
jaga cinta (cinta Ilahi)
ini yang paling penting...
bertuah tau orang yang dapat cinta yang sebenarnya bukan limited edition sebab Dia kan Maha Kaya jadi cinta-Nya juga begitu tapi bukan semua orang layak memiliki cinta-Nya Yang Satu...


still seeking... 
again and again...
till the end...




sticky note:
-Hati yang terikat dengan Dia akan Dia simpulkan dengan sekeping hati yang juga tertaut dengan-Nya-
(ok ayat ni mahal! :P)








0 comments: