BAcK to ReALiTy

Kembali ke puncak=kembali ke alam realiti

emosi tak brapa nak stabil..;

buat masa ni rasanya nak stop dulu post QR dekat P2U...
entah...
dalam proses menilai diri ...

kadang2 aku wonder... perlu ke aku teruskan...

pada aku QR tak lebih hanyalah syifa' utk diri sendiri walau pun sebenarnya ia menambah kesakitan...
cuba memujuk diri...

all about novel...
novel...
hanyalah sebuah gambaran fantasi yang direalitikan...
atau...
lukisan realiti yang difantasikan...

berusaha mencipta satu scene yg bleh buat org ketawa n tersenyum walhal at that time hati kita yg menangis...

entah...
mungkin juga novel ni salah satu cara nak realisasikan impian yang tak mungkin tercapai...

it pains a lot....

novel...
satu drp bnyak cara utk release stress...
penulis try utk buat pembaca happy... dbuai kehidupan yg 'indah'
tp realitinya tak macam tu!

realitinya=Syifa Raihan bukan Nur Syifa' Alia...


perhaps...
aku memang tak dilahirkan utk jdi penulis...
bukan bahasa org yg putus harapan tapi...
entahlah...

emosi tak berapa nak stabil...

kisah Nur Syifa' Alia sudah pun ada ending dia...
ending yg aku cipta...
its all about novel...
penulis yg berkuasa menentukan ending dia...

tapi...
realiti tak macam tu!

ok i think i better stop drp terus merapu tak tentu pasal...
thanx to hlovate; (tunas)live with ur life...

0 comments: