~dedikasi~

Alhamdulillah... syukur...
masih tersisa usia di dunia...
masih punya peluang menghirup segar udara pinjaman-Nya
masih berbaki waktu untuk mengenal-Nya
umur bertambah
bermakna...
usia kehidupan semakin singkat
Allahurabbi...

Dedikasi teristimewa buat mak dan ayah tercinta
Mak... ayah...

mak... terima kasih sebab lahirkan saya
ayah... terima kasih sebab jaga saya hingga dewasa
mak ayah terima kasih sebab sayang saya
mak ayah terima kasih untuk segalanya 
mak ayah terima kasih untuk setiap yang tak terungkap...

Dedikasi buat adik-beradik tersayang

buat kakak-kakak... 
thanks untuk ucapan tapi saya belum tua ok... 
semakin matang... ngee... ye ye la tu..:P

buat adik...
thanks sebab jadi kawan saya, sahabat saya, adik saya...
be strong dear... 
Allah tak uji kalau kita tak mampu
Dia tahu apa yang terbaik untuk hamba-Nya
jangan cepat menyerah dan berputus asa...
Dia tahu kita mampu...
Allah uji sebab dia sayang kamu...
Dia nak hadiahkan pahala pada jiwa yang redha...
pada hati yang sentiasa bergantung pada-Nya...

buat abang-abang...
terima kasih kerana menjadi abang kepada seorang adik...

Dedikasi buat teman-teman
Cik yam...
terima kasih untuk hadiah yang comel ni
really appreciate it... terharu... ^_^
hopefully we're still friend dunia akhirat
Insya-Allah...

K. yun...

terima kasih untuk kata-kata ini dan doanya... 
hadiah yang bermakna
juga harap kita tetap kawan sampai alam sana...

Umi...
terima kasih untuk hadiah yang sangat bermakna
7:151
terima kasih kerana tak pernah lupa untuk mengingatkan saya kepada-Nya

jiha...
thanks juga untuk setiap yang kita lalui bersama...
moga majlisnya berjalan lancar...

sha, jie, fika...
thanks sebab tak pernah lupa saya... ^_^

kawan-kawan sahabat sekalian...
terima kasih tak terhingga untuk doanya...
ucapannya...
May Allah bless
amin....
nak di sebut semua memang tak termampu...
tulis sebuah novel pun rasanya takkan habis
sebab kawan kan datang dan pergi silih berganti...
yang pergi tak pernah dilupai...
yang datang akan sentiasa dihargai...
semoga terjalinnya ikatan ini umpama untaian tasbih
ada awal tiada akhirnya...
hanya kerana Dia...




0 comments: