versus


~Change for good is not a crime though it’ll cause blood and tears for a start~
[versus]

Betullah... bila versus dengan diri sendiri itu yang seksa sebenarnya...
Nak berubah senang
Tapi nak kekalkan perubahan itulah yang susah sangat sebenarnya
Istiqamah....

Allah...
Sampai satu saat rasa macam nak nangis pun ada bila terpaksa berperang dengan diri sendiri untuk sesuatu yang tak hati ‘restui’...

Allah...
Sakit, perit rasa tu...

awak tak kenal saya...
dia tak kenal saya...
mereka tak kenal saya...
hanya Dia yang betul-betul kenal saya...

kenapa saya buat macam ni?
kenapa saya jadi macam ni?
hanya Dia yang tahu nilai hati ini...

multiple personality?
tak wujud ke?
mana tahu?
awak tak macam tu...
orang sekeliling pun tak ada yang macam tu
tak semestinya memang tak pernah ada orang yang macam tu...
mungkin awak memang tak tahu...

saya depan mata awak
tak semestinya saya depan mata kawan awak
apatahlagi kat belakang awak...
sesungguhnya hidup ini penuh dengan rahsia...

sticky note;
jangan menilai semudah melihat...

0 comments: