instinct


hari tu tetiba teringat dekat sorang kawan yang duduk jauh beribu batu 
4 petang (waktu malaysia) dan 10 pagi (waktu di sana) saya pm dia
saya tanya khabar n cakap tetiba teringat dekat dia
dan tahu tak
dia cakap saya psikik!
sebabnya baru je malam tu dia teringat dekat saya!
Ya Allah! Subhanallah...
see...
erm... dulu dia suka lagu ni

malam semalam pulak entah kenapa tiba-tiba teringat dekat mak dengan adik
sampai nangis2 (x malu betul ngaku)
tak salah kan...:P
tapi kombinasi macam tak berapa sesuai
mak dengan adik...
ok teringat dekat adik tu sebab petang tu mimpi di siang hari pasal dia
dan tahu tak
baru je tengah hari tadi tepat jam 12:21pm adik share link dekat timeline saya lagu
Subhanallah...
ada instinct yang menghubungkan dua hati yang saling merindui
wǒ ài wǒ de māma, bàba, gēge, jiějie, dìdi hé péngyou

sticky note;
betullah...
hati kita ni Allah yang pegang
Dia yang berhak tentukan pada siapa akan Dia dekatkan
dan dengan siapa akan Dia satukan

0 comments: